ReklamePPC-annoncering

Hvad er CTR i "Yandex. Direct"? Indeks CTR CTR

De siger, at reklame - det er en meget lukrativ forretning. Dog kan mange nybegyndere argumentere med. Deres reklame budgetter smelter for øjnene af os, at støde ind i en mærkelig figur: CTR. Det viser sig, at den vigtigste faktor i beregningen algoritme af CPC. Lad os prøve at forstå, hvad CTR "Yandex. Direkt", og hvordan man kan blive venner med ham. Spørgsmålet, ifølge eksperter, globale. Forståelse denne faktor vil spare en masse penge på en reklamekampagne og flere penge.

Et par ord om "Yandex. Direkt"

Internet - er den mest populære platform til at reklamere for dit produkt eller service. Virksomheden beskæftiger en bred vifte af virksomheder, hvis aktiviteter er begrænset til organisering af samspillet mellem dem, der ønsker at indhente oplysninger om, og webmastere, der er mennesker, der yder deres egen hjemmeside for annoncer.

De største muligheder i denne branche i søgemaskinerne. Disse er virksomheder inden for skabelsen af specialiseret software. Du er konstant over for dem, når de søger nogen oplysninger.

"Yandex. Direkte" er en af de mest populære advertising virksomheder i den russisk-sproget internettet. Det er organiseret på grundlag af det selskab, der skabte den eponyme søgemaskine. "Yandex. Direkte" giver annoncører og webstedsejere (webmasters). Først bruge penge på noget at give sig til kende, sidstnævnte modtage en lille del af dem for at levere deres egne websteder.

Service, deres binding til hinanden, selvfølgelig, styrer processen. Han skal hele tiden opretholde en balance mellem annoncen og klikke på det. Ellers vil det gå på og annoncører og webmastere. Og besøgende føler, at hans tjenester er ikke kvalitativ nok og gå til en anden søgemaskine. Internettet - et stærkt konkurrencepræget område. Nu hvor du forstår, hvad det emne for diskussion er erklæret, kan du gå til hjertet af sagen. Så hvad er CTR "Yandex. Direct"?

regler

Det skal forstås, at de mennesker, der er involveret i reklame, en masse. De bruger de samme centrale sætninger konkurrerer derfor med hinanden. Og som en dommer retsakter "Yandex. Direct". Uddannelse, arrangeret af selskabet, giver nogle oplysninger om det, men ikke nok.

Formålet med "Yandex" - tjener aktiver. Det skaber regler, der tillader at hver annoncør til at tage så meget som muligt. For eksempel kan prisen en klike i "Yandex. Direkte" adskiller sig fra lignende annoncer. "Dommer" er ikke at se på, hvor meget du er villig til at betale, og en gennemgang af forbrugeren. Det er vigtigere at personer, der passerer annoncen.

Hvis du forstår dette punkt, så regne ud , hvad CTR i "Yandex. Direkt", og hvordan det påvirker budgettet, vil det være lettere. Igen, har virksomheden ikke ligegyldigt, hvor mange penge du er villig til at give det, hvis annoncerne er skabt grim eller ikke offentlighedens interesse. Den søger at opnå fra hver lidt mere, i den forstand af sine aktiviteter.

Hvad er CTR i "Yandex. Direkt"

I den tekniske support beskrevet dette koncept er ganske overkommelig. CTR (klik gennem sats) er en indikator for CTR banner eller annonce. Beregningen formel indeholder to indikatorer: antallet af konverteringer og indtryk. CTR - det er privat mellem dem. Det vil sige, at få det, du skal klik divideret med indtryk. Men ikke alle er så simpelt.

Først og fremmest, "Yandex" ikke straks overveje dette tal. Når det besluttes, hvilke annoncer, han fokuserer først på den forudsagte CTR. Og som "Yandex" modtager data - ingen rigtig forstår. Samme teknisk support forklarede, der fokuserer på den gennemsnitlige præstation for lignende reklamekampagner, under hensyntagen til karma af sitet (hvis det findes).

Rigtig CTR begynder at blive betragtet som først efter et vist antal visninger. For eksempel bør de have været i 2016 at være mindst 400. pris pr klik i "Yandex. Direkt" afhænger af denne indikator. Jo mindre, jo dyrere vil annonce.

reklame enheder sortering logik

Lad os se på et eksempel, som viser, hvordan CTR sats - CTR. Du og jeg er to af annoncøren. Den ene er villig til at betale 20 rubler. for hver kunde handling, den anden har ondt af disse midler. Han sagde, at prisen på 10 s.

Deres kampagner køre et stykke tid. Som følge heraf har "Yandex" set de første hundrede indtryk modtaget 5 klik. Hans CTR - 5%. Den anden annoncør har brugt sin kampagne meget bedre. Han for de samme hundrede gengivelser modtaget CTR - 15%. Godt gået!

Og det på samme tid tjente Yandex? Fra den første: 20X5 = 100R. Det andet: 10x15 = 150r. Hvem er det rentabelt? Det er klart for enhver, fordi annoncerne viser samme mængde tid. Men med en mere økonomisk, men flittig annoncør, "Yandex" får mere. Så hoved at narre sig selv vil ikke give denne arbejdsnarkoman prioritet. Og som en bonus - en lavere pris pr klik.

Det påvirker kun CTR budgettet?

Annoncører forsøger hele tiden at tilpasse sig den "Yandex. Direct". Uddannelse for dem, der ønsker at starte deres egen virksomhed er i bedring. For at opnå et resultat, og ikke at brænde, skal du være interesseret i nye produkter, studere andres erfaringer. For eksempel, for nogen tid siden blev det klart, at "Yandex" har reageret på hele kampagnen, og ikke på en separat banner. Den analyserer hvordan minutiøst ekspert indsamlet nøgleord, da de bruges, når du opretter annoncer.

Hertil kommer, "Yandex" indsamler oplysninger om hver domænenavn. Hvis det er ugunstig, vi taler om 'karma site. " Det påvirker søgeresultaterne, derfor hæver prisen på et klik. Lær specifikt, om der er noget negativt om dit websted, kan du kun eksperimentel måde. Du skal oprette to identiske annoncer, der fører til en anden adresse. For den pris, vil den foreslåede tjeneste se, hvad han havde bedre holdning.

Hvordan kan man øge CTR?

Specialister har en masse udtalelser om dette emne. De fleste af dem er tilbøjelig til at tro, at du skal arbejde gennem annoncen. For at starte indsamle alle mulige spor. Deres kvalitet "Yandex" skal analysere når at tjekke din kampagne. Jo bedre de søgeord, jo lavere pris. Denne eksperter har fundet i praksis.

Andenpladsen i at forbedre CTR tager selve annoncen. De vigtigste betingelser for at være den titel og tekst. Det skal blive citeret, når du opretter en kampagne. "Yandex" forstår dette tegn som et ønske om at annoncere på den nøjagtige forekomst af ordet. Dette eliminerer de ekstra, uden for målgruppen indtryk. Derfor er det ikke reducere CTR.

Stop Words

Der er en service funktion, der giver dig mulighed for ikke at vise annoncer på bestemte forespørgsler. De kaldes "stop ord". For eksempel, du ønsker at annoncere frakker. Selvfølgelig skal alle anmodninger med dette ord beregne og vedtage. Når du har de søgeordssætninger, læse dem omhyggeligt. Der er sikker på at være en "sild under en pels" og meget mere. Sådanne anmodninger, hvis de ikke er forbudt, vil reducere vores score, udorozhat hele kampagnen. Det vil sige, når du opretter reklame er vigtigst at arbejde ud centrale sætninger.

udvælgelse publikum

Også et vigtigt punkt. "Yandex" har fokuseret på centrale sætninger. Men ikke alle, der skriver, anmodninger har penge eller kapacitet til at købe varer eller bestille tjenester. Denne del af publikum bør udryddes. Til denne placering er der i alder, geografisk placering. Du behøver ikke folk fra Magadan set en reklame for salg af blomster i Jalta? De vil ikke bruge en krone på dem, må du muligheden for at disse mennesker ikke har. Fordi det igen skal se nærmere på, hvem du tilbyde dine tjenester. Lav et portræt af en sandsynlig køber til det og vejledt. Så "Yandex" vil give dig en stor CTR, men selve kampagnen - en alvorlig indkomst. Held og lykke!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 da.delachieve.com. Theme powered by WordPress.